# Semla LCHF
DATUM: 2014-02-02 | TID: 21:35:12 | KATEGORI: Recept LCHF

YOOO. Vi har haft en skön söndag. Sovmorgon, bacon, ägg och smoothe till brunch. Iväg en sväng till P:s päron och gosade med vovvar ♥ När vi kom hem satte jag igång med bakning. Närmare bestämt semlor. Smeten var supergod och även semlan när den var klar. Dock skulle jag kanske ätit middag innan vi åt semla för fy vilken magvärk jag haft ikväll. Fick i mig middag men har fortfarande ont :3 Skitmage.. Nu sitter vi i soffan och myser, just satt igång diskmaskinen (världens bästa påfund). Ska kika lite efter min planerade alla ♥ dagpresent till P sen ska vi fortsätta titta på The Green Hornet.
 
LCHF semlor. Recept härifrån (råkade fota innan jag pudrade locket med sukrin melis)
 Varm choklad till. Min är gjord på mandelmjölk, kakao och stevia + soyagrädde ^^
 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?