# Tuesday
DATUM: 2014-02-11 | TID: 12:05:16 | KATEGORI: Vardagligt

HELLO! Tisdag idag och ny energi i kroppen! Passet på gymmet igår var såå jobbig! Vi gjorde "cirkelträning" med löpning, upphopp och cykel. Roligt och var helt slut efteråt! Ikväll laddar vi för styrka, bröst och rygg för min del, favoritpasset! Har även bestämt att jag ska dra ner på frukt. Hittade en lista igår och det som var okej enligt lchf var som jag förstod blåbär, hallon och vattenmelon. Kan funka! Banan äter jag endast en fjärdedel av till smoothien på morgonen men även smoothien tänkte jag byta ut då det börjar bli lite enformigt till frukost. Äggen får dock stanna kvar ; ) Chaipudding tänkte jag prova på också, någon som smakat det? : )
 
På väg till jobbet imorse, finväder och något kyligare (och haalt!)
 
 

♥ SKRIVET AV Tess

Härligt när solen tittar fram igen ! Har du provat att äta en tallrik filmjölk med oboy på ? :) Det är supergott!

DATUM: 2014-02-11 | TID: 15:15:30
BLOGG/HEMSIDA: http://tessvonolsson.blogg.se
♥ SKRIVET AV Marja - Baka Sockerfritt

Härlig träning! Är du säker på det där med vattenmelon? Tror det är ganska mycket kolhydrater med tanke på att man ofta äter ganska mycket utav det.

DATUM: 2014-02-11 | TID: 17:52:00
BLOGG/HEMSIDA: http://bakasockerfritt.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?