# 20 saker du kanske inte visste om mig
DATUM: 2014-01-01 | TID: 12:37:00 | KATEGORI: Personligt

 
❄ Älskar att styrketräna  
Frida är min bästis ♡ 
❄ Är allergisk mot mjölk, gluten och rött kött 
❄ Jag är smått beroende av cola zero 
❄ Älskar att baka 
❄ Gör ibland brummljud när jag går med en korg på coop 
❄ Hela min familj bor i sthlm
❄ Min första mobil fick jag från Sara i A-teens 
❄ Jag lyssnar på all musik förutom dansband
❄ Älskar att köpa presenter och julklappar
❄ Tycker det är mysigt att åka tåg
❄ Jag är väldigt mörkrädd 
❄ Tycker om att tvätta 
❄ Har inte pratat med min pappa på 7,5 år
❄ Älskar Hello Kitty 
❄ Julen är min favorithögtid
❄ Jag har 7 halvsyskon varav 2 som jag aldrig träffat
❄ Jag är blåögd, på gott och ont
❄ Jag tappade min sista mjölktand när jag var 16 år
❄ Jag älskar te

♥ SKRIVET AV Malin - mamma till lilla alice

Sv: Mysigt :) nä vi beställde mat från kick's, pojkarna badade tunna ute på gården och jag glodde på tv och svullade fruktsallad och glass ^^ Gick och la mig halv 10 xD

DATUM: 2014-01-01 | TID: 20:54:51
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?