# Dear monday
DATUM: 2014-01-13 | TID: 17:13:00 | KATEGORI: Ätbart

Hallu. Jag startade måndagen med ett besök hos tandläkaren. Var nervös hela natten (tandläkarrädd) men dom är väldigt duktiga där jag går. Dock hade jag hååål. Ska dit igen den 27:de januari. Buhu. Både jag och plånboken gråter :3 Nåväl. Jobb idag i vanlig ordning och ikväll ska jag ta 18,10 tåget till bästis i Gävle för imorgon är jag ledig ^^ Är även ledig på onsdag för då ska jag följa med pojkvän till sjukan för att ta bort gips :3 Känns bra med kort arbetsvecka ^^ Fick en sen julklapp från pojkvän på lunchen också, ett paket som varit på villovägar flera veckor, nämligen hela Sex and the city boxen :D Iihh!
 
Dagens lunch. Lax från igår med sallad, tomat och groddar + romsås
 

♥ SKRIVET AV Marja - Baka Sockerfritt

Vilken god lunch! Härlig present, jag älskar den serien!

DATUM: 2014-01-13 | TID: 19:16:10
BLOGG/HEMSIDA: http://bakasockerfritt.se/
♥ SKRIVET AV Jen

Älskar att man kan ta ett BERG av groddar, haha! =D

DATUM: 2014-01-15 | TID: 19:48:28
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?