# Mugcake
DATUM: 2014-01-05 | TID: 19:27:00 | KATEGORI: Ätbart

Hello. Pojkvän åkte på filmkväll för en stund sen och jag har ätit lite middag. Korv, ägg och köttbullar. Haha. Vi tog en lång sovmorgon idag och åt brunch efter 13 någon gång. Lchf pankakor, ägg, kalkonbacon och mango. Nu blir det lite Greys till middagen sen ska jag städa upp det som går här hemma :3 Idag började jag med min detox också, har ett glas kvar idag sen har jag druckit min 1,5 l "saft" för dagen. Smakade svag svag iste ungefär ^^ Just det, gjort en väldigt god mugcake också. Receptet finns här : ) Blev jättejättegod! Perfekt till frukost eller när sötsuget sätter in ^^ För mig var de det sistnämnda ; )
 
Pudrade på lite sukrinflorsocker också. NOM!
 
 
 

♥ SKRIVET AV Josefine Andersson

Mehhh????? BJUR DU?!

sv: Himla jäkla dundergott kan jag lova :D
KRAM

DATUM: 2014-01-06 | TID: 11:25:03
BLOGG/HEMSIDA: http://typjosefiine.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?