# Torsdag
DATUM: 2014-01-30 | TID: 22:02:19 | KATEGORI: Ätbart

God kväll. Jag har just slängt in en lchf sockerkaka i ugnen och tänkte strax hoppa in i duschen. Efter det blir det lite mys med kaka och Arrow innan sovdags. Ungefär det min blogg handlar om just nu, mat och bakning. Har varit så trött denna vecka, dels i och med nya avdelningen jag sitter på plus att jag haft huvudvärk blandat med magont och förkyldningssympton. I helgen ska jag sova ut. och TRÄNA. Är träningssugen! Ska bli så härligt med fredag imorgon. Välbehövligt och efterlängtat! 
 
Middagen: Zucchinipasta med lax och romsås. Meganom!
Kom ihåg att jag finns på instagram: caloriine <---

♥ SKRIVET AV Johanna

Jag önskar att det hade varit hos oss :D

DATUM: 2014-01-30 | TID: 22:09:42
BLOGG/HEMSIDA: http://johannaperssons.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?