# Tortilla lchf
DATUM: 2014-01-31 | TID: 23:24:06 | KATEGORI: Recept LCHF

God kväll. Kom hem från gymmet för en stund sen. Trodde verkligen inte att jag ska skulle ta mig iväg då jag var galet trött men jo, träning vart det! Nu blir det en dusch och sedan mys i soffan. Kommer nog slockna på ett par minuter. Ska bli underbart skönt med sovmorgon imorgon : ) Har redan börjat planera inför morgonens frukost/brunch. Ehehehehehe. Älska helgfrukostar! Och mat överhuvudtaget ; ) Nedan är en bild från dagens middag. Nachos typ. Tortillareceptet hittar ni HÄR. De där receptet använder vi både till wraps, tortilla och pizzabotten ^^ Bara att krydda efter behag så passar det till mycket, och lätt att tillaga. 
 
Quornfärs med fajitaskrydda, grönsaker, gethårdost och vitlökssås. 
 

♥ SKRIVET AV Marja - Baka Sockerfritt

Bra kämpat att du kom iväg och tränade! Vilken god middag, perfekt om man vill minska på kolhydraterna och äta vegetariskt som jag :)

DATUM: 2014-02-01 | TID: 18:05:00
BLOGG/HEMSIDA: http://bakasockerfritt.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?