# f r e d a g
DATUM: 2014-07-25 | TID: 10:47:00 | KATEGORI: Vardagligt

God morgon! Jag är på jobbet och har rast, ska precis kila ut och dricka en sockerfri NOBE : ) Älskar att det är fredag! Ikväll ska jag och min älskling ha fredagsmys i vanlig ordning med god mat och senaste avsnitten av Dominion, The Flash och Last Ship. Wiiie! Får hoppas att vi orkar vara vaken för alla tre avsnitten ; ) Tänkte köpa jordgubbar efter jobbet också, dom hade inte plockat fram nå imorse när jag skulle till jobbet :3
 
Igår var vi även till Faxeholmen som ligger mitt i Söderhamn ^^
 
 

♥ SKRIVET AV Katta

Hej! Jätte fin blogg du har:). Skulle verkligen betyda guld om du ville kika in på min blogg också. Kram.

DATUM: 2014-07-25 | TID: 14:20:33
BLOGG/HEMSIDA: http://shettisdrottning.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?