# My kind of brekfast
DATUM: 2014-07-26 | TID: 09:49:49 | KATEGORI: Ätbart

MORRN! Jag vaknade vid 8 och började göra iordning frukost. Har varit himla varmt här inatt så vi hade balkongdörren öppen och fläkten på : ) Om en stund ska vi ta en tripp till dollar (ska köpa foppatofflor som jag kan bada i när det är stenigt) sen ska vi ta med oss jordgubbar, vattenmelon, potatissallad och nå mer och åka fyrhjuligt till ljusnan. Sola och eventuellt bada : ) Jag fick ju min TheHealthyBox igår så till frukost åt jag bla alpro soya naturell soygurt med Bara Bär havtorn och mango, Hampafrön, Gojibär och Mullbär. NOM! Åt även som bilderna visar blåbärssmoothie, två ägg och ett stort glas citronvatten (startade med citronvattnet). Jordgubbarna ställde vi in igen för jag fick matkoma ^^
 
Nånting märkligt som hänt är att jag har en massa ilningar i en tand uppe i vänster sida, mest när jag äter. Tandläkarn sa sist att det kunde ila i några veckor eftersom hålet var så stort men jag var helt övertygad om att jag lagade en tand nere till vänster? Vet inte om jag vågar ringa och fråga heller :p :3
 
 

♥ SKRIVET AV Jenn

Inatt var det riktigt klibbigt asså!! :P
Va duktig du e med citronvattnet!!

SVAR:
Jaa, asså det påverkar ju jättemycket hur man mår. "Mår magen bra, mår man bra" ;) Mår ju bäst av att äta så naturligt som möjligt - det som vi människor är menade att äta, liksom!
Jaa, hehe, så gjorde jag alltid förut, men nu så bloggar jag oftast från läsplattan och då kan jag inte göra så innan. :/

DATUM: 2014-07-26 | TID: 11:28:36
BLOGG/HEMSIDA: http://WWW.letitflow.blogg.se
♥ SKRIVET AV ADARAS

Yummie :D

DATUM: 2014-07-26 | TID: 21:13:55
BLOGG/HEMSIDA: http://adaras.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?