# my morning
DATUM: 2014-07-15 | TID: 08:13:38 | KATEGORI: Vardagligt

GOD MORGON. Regnet öser ner och jag har iiingen lust att gå till jobbet :3 Mycket skönare att ligga i soffan ju : ) Igår fick jag besked om mitt extrajobb som jag brukar ha varje sommar (trappstädning) så om två veckor är det tre veckors extrajobb som gäller. Brukar gå väldigt snabbt och det är alltid nice med lite extra klirr i kassan ^^ Särskilt när jag har så många planer för semestern ; ) Anyways, dags att kila till jobbet. Regnjackan på!
 
 

♥ SKRIVET AV Jenn

Håller med! Det känns alltid motigare att ta sig ut och mot jobbet om det e regnigt och mulet än om det ser ut som en härlig sommardag!
Jag har (än så länge) solsken här hos mej och ska ta mej till jobbet kl 11 idag, första jobbdagen efter semestern. Inte på en enhet jag trivs, men det e bara den här veckan som är så och idag har jag iaf den här veckans skönaste pass: 12-17.
H'ärligt me extrajobb så du kan få lite extrapengar sen ;)

Ha en fin dag!

DATUM: 2014-07-15 | TID: 09:04:58
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?