# Nedräkning
DATUM: 2014-07-20 | TID: 11:56:56 | KATEGORI: Vardagligt

Om jag har nedräkning till semestern? Oh yes!
 
Saker jag ser fram emot: 
 
♥ Gröna Lund med min familj
♥ Hälsa på moster
♥ Vildmarksvägen med mitt hjärta
♥ Räkfrossa med bästis
♥ Uppsala med mitt hjärta
♥ Baka en massa
♥ Träffa massa vänner
m.m m.m : )

♥ SKRIVET AV Jen

12 dagar e inte såååå lång tid! ;) Och du har mkt roligt planerat!

Svar: Ja, jag kan inte fatta hur man INTE kan ha ordning och reda på sina grejer!! Man behöver ju iofs inte va extrem, men vissa som aldrig har undanplockat eller rensar...sånt fattar jag inte hehe. Haha, jaa asså jag gillar att ha det så! Känns skönt att veta att det finns "back up" och man inte behöver panikhandla när det plötsligt är slut!!

letitflow.blogg.se

DATUM: 2014-07-20 | TID: 17:39:22
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?