# sallad
DATUM: 2014-07-16 | TID: 18:16:25 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Jag sitter på tåget just nu. Hade hål i en tand så då tyckte tandläkarn att det var lika bra och borra på en gång. Tog över en timme och jag var bedövad till 14 ungefär :3 Var spännande att äta lunch kan jag säga :p Dock fick jag en rejäl huvudvärk när bedövningen släppte och jag har fortfarande väldigt ont trots ipren. Anyways. Spöregnade när jag gick från tandis men nu är det ju riktigt fint ute : ) Imorgon är det äntligen torsdag och sen kommer älskade fredagen :D
 
Dagens lunch. Tänkte köpa morotssoppa men den var slut
 

♥ SKRIVET AV fashion

Skit gott :D

DATUM: 2014-07-16 | TID: 23:15:57
BLOGG/HEMSIDA: http://nattstad.se/fashioninspiration
♥ SKRIVET AV Lillan och Jag

Sv: ja det är ju nr 3 som är den största favoriten här... Så det blir väl kanske så ^^

DATUM: 2014-07-17 | TID: 07:19:19
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?