# Sunday
DATUM: 2014-07-27 | TID: 13:02:03 | KATEGORI: Ätbart

HELLO! Jag sitter i soffan just nu med fläkten på. Skööönt! Skönt ute, klippigt och varmt inne :3 Har just betalat räkningar och för en stund sen var jag ner till tvättstugan för andra gången. Ska dit igen snaaart. Sen blir det en välbehövlig dusch. Ska även på coop och handla lite ingredienser till matlådor till veckan plus dagens middag. Har haft så dålig fantasi de senaste veckorna och jag känner mig lite smått matle. Det enda jag typ är sugen på är grekisk sallad men det kan jag ju inte äta varenda dag.. Lurar på att slänga ihop en broccoligratäng till matlådor i alla fall, den är ju lättgjord (brukar ha i broccoli, champinjoner, purjo och matlagningsgrädde). Sist hade jag i fetaost också men det smakade blä :3 Till middag trooor jag att vi ska göra i ordning kycklingfilé (om det finns på extrapris) annars vette tusan.. Senare idag hoppas jag på gymmen sen ikväll åker vi åter till Söderhamn men denna gång är det sista gången på riktigt :p Har planerat in massa mysigheter varje kväll och sen slutar han på torsdag så det känns okej : ) 
 
Dagens frukost blev liknande från igår men lite nytt i soygurten ^^
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?