# watermelon
DATUM: 2014-07-20 | TID: 14:05:18 | KATEGORI: Ätbart

Hello. Jag ligger i soffan och har gjort det typ hela dagen förutom några varv ner till tvättstugan. Ätit vattenmelon och kikat på How I Met Your Mother : ) P är iväg över dagen men kommer hem om någon timme och då blir det middag; korv, strips och sallad ^^ Ikväll bär det av mot Söderhamn igen, förhoppningsvis sista söndagen vi åker : ) Kollade förresten SMHI och Yr (brukar jämföra) och det verkar bli strålande väder hela veckan med upp till 27 grader. WOHO!! :D
 
 

♥ SKRIVET AV Jen

Svar: Ja jag med. Iofs äter jag kall mat året om men det är ju en smaksak. Visst kan jag längta lite mer efter varm mat på vintern när man fryser hela tiden! Då vill jag knappt ens ha frysta bär heller!! Men jaa, specillt på sommaren vill jah mest ha sallader och annat kallt och inte så mkt mat.Jaha okej va tråkigt. Har sett den hårda getosten men oxå tyckte den e lite dyr och eftersom jag inte testat den innan heller, så jag vet om den e god (fast nu vet jag för du sa det hehe) så har jag inte velat chansa. Bitarna e ju ganska stora av den osten ockzå liksom... Jaa, du det vet jag inte. Min mage kan inte hantera ägg. Min syster är också allergisk mot ägg och baljväxter.


letitflow.blogg.se

DATUM: 2014-07-20 | TID: 17:40:31
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?