# what a day
DATUM: 2014-07-09 | TID: 07:04:30 | KATEGORI: Vardagligt

God morgon! Mitt bankkort blev kapat igår så jag spenderade kvällen med att ringa Swedbanks spärrtjänst. Efter ungefär två timmar i kö kom jag fram :3 Idag måste jag ringa polisen och Swedbank och göra anmälan. Fuuuck. Dom tog inte alla pengar som tur var så det som fanns kvar förde jag över till sparkontot, utifall. Jäkla trist känns det i alla fall. För övrigt är det onsdag idag, redan fantastiskt varmt och jag väntar på tåget. Sista dagen med utbildning idag, och snart är det helg : ) 
 
Jag idag. Dock ska jag nog skippa strumpbyxorna ^^
 

♥ SKRIVET AV Fia

men fy vad trist! vad hur hände det då?
Mitt kort försvann i en bankomat för ca 3 veckor sedan. Hann aldrig slå någon kod, den försvann in i bankomaten, den la av och startades om sen kom kortet aldrig ut..skumt!?. Så det var bara att ringa och spärra kortet och beställa nytt.

Svar: Skitjobbigt! Jag och brorsan handlade från en sida på nätet som tydligen var bluff för vi har inte fått våra varor än heller :3 Men oj va märkligt?! Har dock hört att sånt hänt förut, skittrist ;/
Caroline

DATUM: 2014-07-09 | TID: 08:34:08
♥ SKRIVET AV Jenn

Va??! Kapat?!! Oh nej, va jobbigt! Vet du hur det gick till? Via en bankomat eller via nätet? Hur upptäckte du det?

DATUM: 2014-07-09 | TID: 17:56:31
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?