# flowers
DATUM: 2014-06-21 | TID: 20:35:09 | KATEGORI: New in

God kväll. Vi kom hem från gymmet för ett tag sen (körde bröst och lite cykling) och nu är pojkvän iväg på filmkväll med grabbarna. Själv tänkte jag starta en diskmaskin sen mysa ner i soffan framför någon film eller How I met your mother ^^ Ska äta middag också, jansson, sill och ägghalvor sen igår :D Hittade getost på marknaden, både fetaost och någon mild färskost. Omnomnom.. Fanns lite annat i klädväg jag var lite sugen på också men äh, hade ingen lust att handla och dessutom har jag lite shoppingstopp : ) Vi lurar nämligen på en utlandsresa i höst ^^ Igår fick jag presenter och blommor och av Tom (brorsan) och hans fina tjej Ingrid. Schampo och balsam, blommor, nagellack och örhängen ^^
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?