# Hemklickat
DATUM: 2014-06-17 | TID: 09:52:56 | KATEGORI: Träning

Eftersom vi generellt har lite dålig koll på vad vi använt för vikter och osv från gång till gång när vi tränar så har jag beställt hem en varsin träningslogbok. Den kommer från fitnessguru och kostar 149:- styck. Helt okej pris! Självklart ville jag ha en rosa : ) Äntligen lite koll på vad/vilken vikt man man kör! Hihi. Tänkte beställa hem en shaker också men både var slut i rosa så då struntade jag i det :3 Nästa gång tänker jag beställa deras One Egg Double Chocolate också, har One Egg Blueberry Cheesecake nu och den är jätte god : ) Omnomnom..
 
 
 

♥ SKRIVET AV Flisan

sv: tack så mkt :D

DATUM: 2014-06-17 | TID: 11:10:15
BLOGG/HEMSIDA: http://fflisan.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?