# Äppelpepparkaka
DATUM: 2014-03-19 | TID: 12:03:00 | KATEGORI: Ätbart

Hej efterlängtade onsdag! Idag blickar jag mot helgen igen. På lördag blir det kalas hos mormor med familjen, både Tom, Marshall och mormor fyllt år : ) Marshalls present ska jag handla imorgon tänkte jag. Ikväll blir det träning sen mys framför serier då P ska iväg på filmkväll. Kaaanske baka lite mer bröd. Och göra müsli. Tralalala.. Annars då? Mår bra, är trött och vill ha vår typ nu. Längtar tills jag kan springa ute igen, just nu är det svinhalt :3
 
Gjorde en äppelpepparkaka igår, supermumsig! Recept finns här  
 

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Oh såg jättegod ut! :)

DATUM: 2014-03-19 | TID: 21:50:35
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Hanna - Min vardag som trebarnsmamma

Åh så gott!

DATUM: 2014-03-20 | TID: 18:57:16
BLOGG/HEMSIDA: http://hannafialotta.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?