# Lovely friday
DATUM: 2014-03-21 | TID: 10:33:00 | KATEGORI: Ätbart

MORRN! Äntligen fredag! Jag somnade redan vid 1O igår så jag var inte lika trött när jag vaknade imorse som jag brukar vara ^^ Dessutom sken solen vilket var himla skönt, var ju riktigt trevligt väder ute tycker jag : ) Idag ska jag till bolaget efter jobbet (åt mormor) samt till albins då jag inte hann det igår. Ska även baka tårta och muffins ikväll. Och träna. Och mysa. Och göra god middag. Woop!
 
Friday breakfast. Naturell soygurt med hemmagjord lchf müsli,
solrosbröd med kalkonsalami och gurka samt osockrad blåbärssoppa
 

♥ SKRIVET AV Jen

Vad gott! =)

Dagens bästa var defintivt att snön var BORTA igen och vårsolen lyste!
Trevlig helg!

DATUM: 2014-03-21 | TID: 23:03:27
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?