# Solrosbröd lchf
DATUM: 2014-03-18 | TID: 13:35:00 | KATEGORI: Recept LCHF

HELLO. Idag är det en vecka kvar till löning. Woop! Inatt drömde jag att det var vår ute och att jag och P skulle åka till USA, kanske är för att min moster åkte dit i söndags ^^ Drömde att vi var på mataffären och köpte godis och insåg att vi var jättesena till tåget mot arlanda så vi fick springa som tokar, haha. Anyways. Min konstiga förkyldning vill inte ge med sig så ikväll tänkte jag träna cardio. Är ju egentligen bara snorig även om det är väldigt jobbigt :3 Efter jobbet ska jag hämta bästis asgrymma present som jag har beställt, så nöjd ^^ ihihihih. Det är SÅ roligt att handla presenter ju :D
 
Gjorde supergott solrosbröd igårkväll igen, nom! Recept finns här
 
 

♥ SKRIVET AV Jen

SÅ synd att jag inte tål solrosfrön/kärnor alltså.. :(

DATUM: 2014-03-18 | TID: 23:36:36
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?