# Bra dag
DATUM: 2014-05-11 | TID: 18:08:34 | KATEGORI: Vardagligt

HEJ. Jag kom hem från Jessica för en liten stund sen och nu väntar jag på att P ska komma hem så vi kan äta. Hungrig! Blir nog fryspizza för min del, mmhh. Senare ikväll åker vi till Söderhamn i vanlig ordning ^^ Annars idag så har jag gjort iordning lchf solrosbröd och broccolisoppan inför veckan : )
 
Smoothie till frukost
 

♥ SKRIVET AV Jennie

svar:

Ja! dte va lite de tankarna jag hade också..(kring badrummet) men det kommer man nog aldrig ifrån. Toaletterna kommer nog förbli de skitigaste... av en anledning ;)

Eller hur?! Då är det inte bara jag som upplever det så?! :P
Men jag tror det är för att man är mer o mindre mottaglig för nya saker o mycket saker i livet vid olika skeden. Jag torr o gillar ju det här med LAO (Law of Attraction) och där så tror man ju också på det här att saker o ting som man önskat börjar bara hända när man är på rätt frekvens och "redo" och mottaglig för det. Och man får tillbaka det man attraherar, så ibland ska man "be careful what you wish for, cause you might just get it..!" ;)

Haha är det sant?! Hur ska du göra nu då? Ska du rösta som du hade tänkt från början eller som du fick på resultatet? Jag kan inte bestämma...!

DATUM: 2014-05-11 | TID: 21:36:57
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?