# I love this
DATUM: 2014-05-17 | TID: 18:50:25 | KATEGORI: Vardagligt

Heeej! Alltså vilken U N D E R B A R dag! Blir alldeles salig av detta fina väder. Woho! Just nu längtar jag verkligen till min semester! Vi vaknade redan halv 7 imorse så efter frukost och lite fix så åkte vi ut med fyrhjulingen. Åkte längs ljusnan sen grillade vi mackor i en jaktkoja. Dock åt vi dom ute i solen ^^ Ikväll har vi tränat på gymmet. Körde lite det jag var sugen på så då blev det bröst, rygg och biceps. Var meningen att vi skulle ut och gå i backar men jag har sån träningsvärk sen torsdagens benpass så jag pallade inte :3 Nu har jag just slängt in i tvättmaskinerna och P är iväg på bio : ) Lite senare blir det lite matfix inför veckan samt senaste avsnittet av Grey's Anatomy :D Tänkte skriva en lite recension av vad jag tycker om min nya mobil också samt leta recept på isglass gjord på frukt : )
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?