# Lovely
DATUM: 2014-05-19 | TID: 13:58:13 | KATEGORI: Vardagligt

Tjaaa. Måndag, varmt väder och humöret är på topp! Dock är jag aaastrött men det är en annan femma ; ) Hemma på lunch nu, sena lunchen hela veckan, så skönt!! Idag invigde jag jeansvästen, love it ^^ Otroligt skönt med kortvecka för på fredag åker jag till sthlm : )
 
 

♥ SKRIVET AV Lillan & Jag

Sv: hatar verkligen magsjuka, så jäkla vidrig sjukdom!! Men nu är vi alla mycket bättre i alla fall :)

Stackar din mamma :/ skulle bli tokig om jag bara måsta vara hemma med sjuka ungar... Å så precis att när den ena blir frisk så blir den andra sjuk :/ Uscha!

DATUM: 2014-05-20 | TID: 07:13:38
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?