# Myskväll
DATUM: 2014-05-10 | TID: 21:50:34 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll! Jag ligger i soffan och mina ben är heelt döda. Var meningen att vi skulle träna på gymmet ikväll men det var uppbokat så då tog vi en joggingtur på 4.6 km (!) istället. Eller ja, P powerwalkar och jag joggade :3 Jobbigt som tusar var det iallafall. Nu har jag bunkrat upp med lite lördagsmys. Har inte bestämt om jag ska kika på senaste Greys anatomy avsnittet eller Eurovision? Blir nog det förstnämda ^^ För övrigt så har jag slängt in lax med sås samt broccoligratäng som gottar sig i ugnen nu. Matlådor is the shit! Vad gör ni ikväll? 
 
 

♥ SKRIVET AV ADARAS Blogazine

Mysigt :D

DATUM: 2014-05-11 | TID: 15:22:56
BLOGG/HEMSIDA: http://adaras.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?