# trött
DATUM: 2014-05-26 | TID: 15:55:00 | KATEGORI: New in

Hello! Jag är heelt slut idag. Jag och Ceasar (brorsan) åkte från Sthlm igår vid 14 med tåg och var inte hemma förrän efter halv 9 någon gång pga olycka efter vägen. Det var en person som blivit påkörd, jättehemskt : ( För övrigt så har helgen varit riktigt bra och Sthlm har bjudit på riktigt fint väder. I Ljusdal däremot var det 8 grader när vi kom fram, burr! Skönt med kortvecka denna vecka, ledig torsdag juuu. Min familj kommer upp i veckan också så då ska jag passa på att umgås med dom ^^

Mina nya fina klänning från VILA : )

♥ SKRIVET AV J

Ahhhh vilken snygg klänning!
Den och en svart skinnjacka till vettu!
MUMS :D

DATUM: 2014-05-27 | TID: 11:50:33



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?