# vattenmelon
DATUM: 2014-05-13 | TID: 17:47:09 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Jag är hemma och har just ätit middag, broccolisoppa och lite lax. Mums! Ska kila till tåget om en stund. Har haft ont i magen till och från hela dagen, himla jobbigt. Kan bli låg och nedstämd när jag har ont i magen också, någon mer som känner igen sig? Ikväll blir det i alla fall styrketräning och sen sooova. Imorse när vi kom fram till ljusdal så sov jag så hårt att jag inte vaknade förrän det kom in nytt folk i tåget som skulle mot gävle :3 Mitt nya skal till mobilen kom idag också, får visa bild imorgon ^^ Wiiee. 
 
Vattenmelon som jag åt på lunchen ^^
 

♥ SKRIVET AV Jennie

Jaa, jag vill se mobilen!! =)

Men aaj!! :(
Fortfarande ont i magen??! SKa du inte kolla upp det
så dte inte e nåt allvarligt om du ghaft det länge nu?

DATUM: 2014-05-13 | TID: 18:58:12
BLOGG/HEMSIDA: http://www.misshart.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?