# en lördag iväg
DATUM: 2014-11-15 | TID: 21:43:50 | KATEGORI: Vardagligt

Heeej! Efter frukosten imorse så drog jag och pojkvännen till Delsbo för att gå på loppisar. Hittade inga fynd och därefter åkte vi till Bollnäs. Köpte lite julgrejer på Rusta, kikade i lite andra affärer och sen åt vi middag på Max. Deras GI kycklingburgare är så god! När vi kom hem igen handlade vi lite på coop, tränade axlar på gymmet och sen åkte P iväg på filmkväll med grabbarna och jag har pratat med mamma, satt igång en diskmaskin och bakat lite. Nu ska jag göra i ordning grönsaker och dipp och kika på senaste avsnittet av Grey's Anatomy. Som jag har längtat! Fick förresten samtal från min coach på FitCamp idag och vi hade en givande och härligt samtal. Fick bla veta min metaboliska ålder, haha : ) Inget jag vill berätta om här dock ; ) Får se om jag berättar efter dessa 4 veckor då den förhoppningsvis blivit bättre ^^  
 
Ni får ursäkta mina kassa mobilbilder :3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?