# friday i'm in love
DATUM: 2014-11-28 | TID: 15:30:17 | KATEGORI: Vardagligt

.. och så var det äntligen fredag! Jag har halsont och hosta idag men det stoppar inte mitt goda humör : ) Dessutom får jag förhoppningsvis sluta en timme tidigare och i så fall ska jag på hälsokosten och köpa en varsin chokladkalender till småsyskonen. Eftersom alla mina syskon är mjölkallergisk så har ingen av oss ätit chokladkalender någon gång så det ska bli riktigt roligt att ge dom en varsin med mjölkfri choklad i ^^ Ikväll blir det fredagsmys med min boyfriend. Lutar åt en film och sushi 
 
 

♥ SKRIVET AV Susanna

Å vad kul att du hittade chokladkalendrar som funkar! Så jobbigt med allergier ju :/

DATUM: 2014-11-28 | TID: 17:39:54
BLOGG/HEMSIDA: http://suslife.webblogg.se/
♥ SKRIVET AV Sofia

Grymt, dom kommer säkert bli jätteglada. :)

Svar: Det hoppas jag också :D
Caroline

DATUM: 2014-11-29 | TID: 12:13:32
BLOGG/HEMSIDA: http://lifeaccordingto.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?