# s ö n d a g
DATUM: 2014-11-30 | TID: 22:47:00 | KATEGORI: Ätbart

God kväll! Jag har haft en skön söndag. Sov ut, åt frukost och sen åkte jag och hjärtat på dollar och ica. Sen dess har vi varit hem till hans föräldrar en sväng, ätit tacos och jag har gjort lussekatter och slagit in paket ^^ Mår liite bättre i förkyldningen men jag tog det lugnt från träningen även ikväll. Jag och P var även ut på julskyltningen men det var inte så mycket att se. Däremot invigde jag min nya vinterjacka : )
 
 Dagens lussekatter blir riktigt bra faktiskt. Förra gången fick jag slänga allt :3 Dessa är gluten- och mjölfria : )
 Dessa julklappar är till min moster ^^
 

♥ SKRIVET AV Clara

Saffransbullar som är så gott! Så bra att de går att göra gluten och mjölfria!

Svar: Ja det är toppen! ^^
Caroline

DATUM: 2014-12-01 | TID: 19:15:45
BLOGG/HEMSIDA: http://clararingqvist.se
♥ SKRIVET AV erica

åh va mysigt, ska minsann också baka lussebullar någon dag!

Svar: Ja det är ju så gott :D
Caroline

DATUM: 2014-12-01 | TID: 21:58:51
BLOGG/HEMSIDA: http://eriiicahenriksson.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?