# falafel
DATUM: 2014-10-27 | TID: 21:08:48 | KATEGORI: Vardagligt

HELLO. Jag har varit hemma idag, inte alls mått bra och feber har jag haft också. Känner mig lite bättre ikväll så tänker jobba imorgon. Mest legat i soffan idag, och gjorde i ordning falafel (köpta) till middag. Var väl inte jättegott kanske, kikärtsbiffarna jag gjorde förut var mycket godare så de blir det nästa gång ^^ Jag och P började kolla på en ny serie (ehehehehe hej serienördar!) idag som heter Constantine, bra men nääästan lite för läskig för min del :p Förresten, från och med idag och en månad framåt så har vi bestämt oss för att vara ifrån socker och onyttigheter så som popcorn, friterat osv osv.. Spännande! Nu ska jag starta diskmaskinen och slänga mig i duschen, hörs imorgon! 
 
Köpte ett nytt te igår som är himla gott!
 

♥ SKRIVET AV Maria Karlsson

Kan tipsa om serierna The 100, Outlander och Orphan Black :D Riktigt spännande är dem!

DATUM: 2014-10-27 | TID: 22:56:19
BLOGG/HEMSIDA: http://www.nattstad.se/mariakarlsson



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?