# today
DATUM: 2014-10-23 | TID: 21:26:50 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Jag har varit hemma från jobbet idag. Fick tråkiga besked imorse om att jag blivit varslad från och med idag (jag och nio till ungefär) och eftersom jag har två månaders uppsägningstid så jobbar jag fram till jul ungefär. Har känt mig både ledsen, besviken och arg men å andra sidan vet jag hur denna typen av jobb fungerar så nu känns det lite bättre. Har både en plan b och c så jag känner mig lugn : ) Dagen har gått till att packa, jag och lillebror Ceasar åker till familjen i Sthlm imorgon ^^ och så har jag slagit in paket. Var liite krångligt att slå in sparkcyklarna men det gick : ) Ikväll har jag och P ätit kycklingburgare igen och sen var vi iväg på gymmet. Körde ett grymt bra bröst och axelpass. Nu blir det kvällsmys framför Marvels Agents of SHIELD ^^
 
Dagens lunch, köpt färdigrätt; kyckling med röd curry
 

♥ SKRIVET AV Anna

Själv kämpar med att slå in en gitarr till helgens kalas, inte heller det lättaste! 61 dagar kvar för oss som räknar ner;)!

DATUM: 2014-10-24 | TID: 09:32:10
BLOGG/HEMSIDA: http://www.annapannapuff.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?