# trött
DATUM: 2014-10-30 | TID: 22:53:57 | KATEGORI: Vardagligt

Heeej. Jag ligger i soffan och är supertrött. Inväntar P som är på gymmet och när han kommer hem blir det förhoppningsvis sovdags. Tidigare ikväll så åt vi middag (kycklingburgare igen) till ett avsnitt av The Flash och sen sov jag i soffan en stund innan vi gick ut på köpingen. Hittade en massa på både Kardemumma och Fifty men jag var inte alls på shoppinghumör plus att jag hade huvudvärk så dit får jag kika in någon annan gång istället ^^ Härligt med fredag imorgon hörni! Veckans bästa dag, wiiee!
 
 

♥ SKRIVET AV My Fredblad

Gud vad mys! Men kycklingbörjare, smakar det likadant som vanliga eller mycket annorlunda? :)

DATUM: 2014-10-30 | TID: 23:37:59
BLOGG/HEMSIDA: http://fredblad.blogg.se/
♥ SKRIVET AV ericaandersson

svar: jag vet! vill få tag på en men hittar den inte :(

DATUM: 2014-10-31 | TID: 00:13:30
BLOGG/HEMSIDA: http://yourserica.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?