# happy monday
DATUM: 2014-09-15 | TID: 13:54:58 | KATEGORI: We♥It

Hej måndag! Ny vecka och nya möjligheter ; ) Jag var en riktig tröttis när jag vaknade imorse och hade dessutom väldigt ont i magen men det gick (som tur var) över efter några timmar. Idag jobbar jag i vanlig ordning till 17,15 sen blir det middag och träning med mitt hjärta. Har saknat träningen! Ska lägga om träningsschemat lite så att det blir lite mer cardio blandat med styrketräningen : ) Ikväll ska jag även felanmäla min telefon dit jag köpt den. Kameran är ju trasig och dessutom går det bara att prata i telefon om man har headset inkopplat :3 SÅ DRYGT!
 
Bild från weheartit.com

♥ SKRIVET AV ɑ n n i k ɑ

SV: tackar :D

DATUM: 2014-09-15 | TID: 16:31:11
BLOGG/HEMSIDA: http://blogofphoto.webblogg.se
♥ SKRIVET AV Janie

Oj, ofta telefonen var trasig som ny. DÅligt!

DATUM: 2014-09-15 | TID: 20:08:17
BLOGG/HEMSIDA: http://whitetrashbeauty.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?