# min kväll
DATUM: 2014-09-26 | TID: 19:22:24 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll! Sen jag kom hem från jobbet har jag slängt skräp, gått ner till källaren med grejer, rensat ur sommarkläderna ur garderoberna (får inte plats med både sommar- och vinterkläder samtidigt nämligen), startat en diskmaskin, handlat, städat och nu har jag just ätit middag till senaste avsnittet av Greys Anatomy. SÅ SPÄNNANDE! Himla drygt och behöva vänta en vecka varje gång dock :3 Om en stund kommer pojkvän hem och då blir det nog serier och sen läggdags. Eller träning kanske? För övrigt har jag haft en bra dag. Varit på intressant möte på jobbet bla, och så har dagen varit generellt lugn och bra : ) You gotta love fridays! ^^ 
 
 

♥ SKRIVET AV K- S

Det var då en effektiv fredag!

DATUM: 2014-09-26 | TID: 23:35:55
BLOGG/HEMSIDA: http://dinkelhoppare.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anna

Fredagar är härliga! Vad ska du laga av det i korgen, då?
Sv: Mitt typsnitt heter Raleway!

DATUM: 2014-09-27 | TID: 09:16:05
BLOGG/HEMSIDA: http://www.annapannapuff.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?