# t i s d a g
DATUM: 2014-09-23 | TID: 13:25:00 | KATEGORI: Vardagligt

Hej hej! Tisdag och jag hoppas på sushilunch idag : ) Jag somnade i soffan igår vid halv 1O så vi hoppade träningen, däremot kom jag iväg på promenad på måga med J. Dock var det väldigt kallt :3 Ikväll blir det däremot träning : ) Imorse var det också kallt, såg att många fick skrapa bilrutor :p Håller på och planerar julklappar också, har köpt några stycken men det är gaaanska många kvar :D Att köpa julklappar är ju typ det bästa som finns ^^
 
På min önskelista
Finns på Zalando just nu för 749:- 

♥ SKRIVET AV Josephine

Älskar dessa skor, så snyggt med helvitt :)

DATUM: 2014-09-23 | TID: 14:53:30
BLOGG/HEMSIDA: http://josephinelouisee.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Amanda Forsman

Rekomenderar de starkt, så himla snygga och sköna!:)

Vore så himla snällt om du ville kolla in min blogg! Och kolla jättegärna in en sida jag rekomenderar i mitt senaste inlägg!
Kram!♥

DATUM: 2014-09-24 | TID: 16:49:52
BLOGG/HEMSIDA: http://amandaforsman.blo.gg



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?