# tea time
DATUM: 2014-09-10 | TID: 14:39:48 | KATEGORI: Vardagligt

Hey! Jag sitter och kikar efter ställen i Stockholm som kan reparera min mobil. Ska dit nu i helgen och då vore det ju underbart att få laga min mobil också. Såg att dom fixar sånt på nätet också men då kostar det 2OOO:-?! Dom ställen jag hittat i Stockholm tar mellan 12OO-16OO:-. Känns också dyrt men ändå helt okej. För övrigt dricker jag mitt favoritte från Lillis Smakeri i Söderhamn och kikar i HM katalogen : )
 
 

♥ SKRIVET AV Lillan och jag

Meeen va fan!!! Jo dom har redan skickat den, men jag fick 25% på den när jag beställde så ger 339 kr med frakt!

DATUM: 2014-09-10 | TID: 14:52:42
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?