# hummus
DATUM: 2015-02-01 | TID: 21:03:01 | KATEGORI: Recept

God kväll. Jag ligger i soffan och kikar på Modern Family medans P är iväg och tränar. Tidigare idag gjorde jag lite matshopping inför veckan men utöver det har det varit rätt lugnt. Åt hummus till middag igen (och kokt potatis), älskart! Har även ätit årets första smågodis. Var gott med några stycken men sen räckte det : ) Blir lugnt tills läggdags, en dusch och så serier i soffan med P ♡ Juste, och så ska jag boka biljett till Summerburst i Sthlm i sommar :D
 
 
Hummus:
1 burk kikärter
3 msk olivolja
1 msk citron
1 vitlöksklyfta
salt 
 
Blanda allt i en matberedare och njut : )

♥ SKRIVET AV Thea

Verkar supergott! Tror jag ska göra det ikväll!

Svar: Gört, du kommer inte ångra dig :D
Caroline

DATUM: 2015-02-02 | TID: 15:33:27
BLOGG/HEMSIDA: http://theasspace.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?