# Första januari
DATUM: 2015-01-01 | TID: 18:32:59 | KATEGORI: Ätbart

Vi startade 2015 med en rejäl sovmorgon till 12,30 (!!) ungefär och sen klev vi upp och gjorde frunch. Jag är fortfarande himla förkyld så antar att min kropp behövde rejält med sovtimmar. Annars idag har vi mest slappat här hemma, handlat på coop och ätit middag. P är iväg på gymmet just nu och sen ska han på filmkväll. Jag kommer nog koka mig en kopp te och kika Vänner i soffan. Behöver lägga mig i tid ikväll då jag ska upp och jobba imorgon. Idag har jag börjat med Viktklubb också och kommer käka ca 1300 kalorier per dag. Detta dels för att jag inte är nöjd med min nuvarande vikt och dels för att det har blivit mycket "struntmat" och godsaker. Jag känner i min kropp att den behöver mer vitaminrik och bra mat och då kändes viktklubb som ett bra alternativ. Jag har även varit mycket sjuk på sista tiden och det känns som att det också har med maten att göra. Dessutom har jag och sambon kört igång en sockerfri/skitfri månad vilket känns väldigt bra : )
 
Dagens middag
 
 
 

♥ SKRIVET AV Evelina Bohman

Hoppas förkylningen går över snart :)

Svar: tack! :)
Caroline

DATUM: 2015-01-01 | TID: 23:13:17
BLOGG/HEMSIDA: http://evelinabohman.for.me
♥ SKRIVET AV Sanna Preifelt

Mums :)

God fortsättning ♥

Svar: Tack detsamma! :}
Caroline

DATUM: 2015-01-02 | TID: 02:21:12
BLOGG/HEMSIDA: http://sannasrum.se
♥ SKRIVET AV Jen

Åh hejja dej!
Jag pallar inte att räkna kcal annars had edet varit superenkelt för min del! :P (Hade jag bott hos er hade det gått bra om jag hade ätit det ni äter, när nån annan räknat ut åt mej haha)

DATUM: 2015-01-03 | TID: 16:47:57
BLOGG/HEMSIDA: http://www.letitflow.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?