# trött
DATUM: 2015-01-13 | TID: 22:24:22 | KATEGORI: We♥It

God kväll. Jag sitter nyduschad i soffan och ska strax platta håret och sen lägga mig. Direkt efter jobbet idag var jag på infoträffen på FitCamp och jag är heeelt slut i benen. Har sån träningsvärk sen gårdagens benböj och på schemat idag var benböj, armhävningar och idioten (jag gjorde inte den sistnämnda då jag mådde dåligt då pga för hungrig :3) Imorgon ska vi kliva upp så tidigt som kl 06 då det kan ta lite tid att åka till Gävle i detta väder (?) men förhoppningsvis rullar det på bra : )
 
 
 

♥ SKRIVET AV Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, jag har också grym träningsvärk i benen idag. Orkar knappt stå upp:P

Svar: Visst är det härligt! :D
Caroline

DATUM: 2015-01-14 | TID: 12:18:29
BLOGG/HEMSIDA: http://patriciac.blogg.se
♥ SKRIVET AV Fani

Bra citat det där!

Svar: men eller hur :D
Caroline

DATUM: 2015-01-14 | TID: 19:38:19
BLOGG/HEMSIDA: http://jetbluejet.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?