Liebster Award
DATUM: 2012-11-27 | TID: 12:02:35 | KATEGORI: Vardagligt

 

Yohanna gav mej en Libster Award med några frågor som jag ska svara på ^^

 

Drömresa?
Usa och Japan

Favoritsysselsättning?
Mysa med P, lyssna på musik, åka omkring och se nya platser

Hur många gånger går du in på Facebook per dag?
Går väl in hela tiden nästan, i alla fall när jag jobbar ^^

Vad önskar du dig i julklapp?
Pengar och träningskläder
 
Favoritmat på julbordet?
All fisk, julskinka, Jansson och köttbullar
 
Drömyrke?
Livscoatch
 
Favorittidning/magasin?
Hälsa och fitness, vecko revyn
 
Favoritplats i Sverige?
Stockholm, Sundsvall och Hälsingland
 
Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost?
Thaimat
 
Favoritdesigner?
Vet ej
 
What makes you happy on a Monday?
Fint väder och mys, stor mysfrukost
 
What drives you to write your blog every day?
Det blir ju som en dagbok sen är det alltid trevligt med kommentarer
 
Where do you want to live if you could choose freely?
Någonstans där det är sommar året om.
 
City girl or country girl?
Ja enligt P är jag väl det förstnämnda ^^ Men på slutet är jag nog lite både och
 
Which is your greatest asset according to yourself?
Omtänksam
 
What do you think your friends would say is your greatest asset?
Att jag tänker på andra kanske
 
Favourite food?
Mmh tacos, sushi, potatis i övrigt
 
Do you have a famous person you are inspired by?
Min moster ♥
 
Do you belive in the power of thoughts?
Absolut!
 
Where do you want to go on your next vacation?
Vi pratar om norra norrland :)
 
What is luxury to you?
Att vakna upp med den man älskar och veta att man har all tid i världen till att göra det man vill

♥ SKRIVET AV Anna Gavlén

Det är bara att fixa flygbiljett hit så kan du få sova på mitt loft :) Japan är awesome!

DATUM: 2012-11-27 | TID: 12:09:50
BLOGG/HEMSIDA: http://thewindblows.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Victoria

Jättefin blogg :)
Gör du bloglovinbyten? Kram

DATUM: 2012-11-27 | TID: 14:51:25
BLOGG/HEMSIDA: http://victoriaaahhh.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?