Break
DATUM: 2012-12-22 | TID: 17:48:05 | KATEGORI: Vardagligt

Hallå igen. Jag har än en gång parkerat rumpan i soffan medans pärena puttrar på spisen. Idag blir det något så glamouröst som kokt mosad potatis med smör och kycklingfalukorv. Det är mycket godare än det låter, jag lovar. Jag är helt klar med alla julklappar nu men fasen va jag började svettas inne på kardemumma. Allt som jag tänkt köpa till svärisarna var slut så jag fick komma på en plan b. Inne på coop var det mycket lugnare än jag trodde så jag antar att jag missade den värsta ruschen.. Annars ikväll så har jag diskat och slagit in lite fler paket. Dock har jag inte slagit in ett enda till pojkvän än.. Lät som att P skulle vara tillbaka till 8 ikväll iaf så då blir det förhoppningsvis träning. Hoppas jag hinner med en liten powernap innan dock för fasiken va trött jag är.. ;3 Nu; middag och ett avsnitt av 90210
 
Fotad med Nikon D3100




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?