ett pass
DATUM: 2012-01-30 | TID: 22:52:00 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Jag sitter i pyjamasen och ska snart lägga mig. Är egentligen sugen på typ fruktsallad men för trött för att orka göra i ordning någonting. Slutade 1715 idag och då kilade jag till familjen och åt lite middag. Därefter till Frida med grejs sen vidare hem. Väntade in Elina sen blev det ett första pass på pace. Gick fint även om man kände sig lite lost där. Men det är helt okej första gången.. Nu är ett årskort fixat så nu är det bara att köra. Beach 2012! Ifall jag inte hinner skriva imorgon så ska jag iväg efter jobbet imorgon på mys och sånt så i så fall hörs vi på onsdag. Tihi. Natti natti.
.
Aldrig mer säger jag bara. Jag kollar igenom gamla bilder. Denna är 15 kg sen. Hard to belive. Har fler bilder där det syns tydligare. Hej flodhäst. Skämt åsido, men här trivdes jag verkligen inte med mig själv. Blöh. Och det är det som är viktigast, att trivas med mig själv. Dit är jag på väg, där är jag snart. Synd på boobsen ba, dom försvann ju dom med, haha


♥ SKRIVET AV H*

tack desamma :)

DATUM: 2012-02-02 | TID: 14:47:11
BLOGG/HEMSIDA: http://hindaaden.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?