Foodtime
DATUM: 2013-02-27 | TID: 20:02:03 | KATEGORI: Ätbart

God kväll. Jag ska precis värma min matlåda, börjar bli lite hungrig nu. Vi tränade utan craze idag vilket var väldigt länge sedan och man kan väl säga att det var två zombisar som var på gymmet. Bandet höll jag på att ramla av flera gånger och P gjorde tokigt vid nån övning osv.. Har redan rikligt med träningsvärk också. Nåja, kan bara bli bättre. Imorgon ska vi ändra träningsformen igen, vet dock inte hur än. Återstår att se. Har även hämtat ut ett paket från svensk hälsokost idag. Innehöll mina enzymer för magen, celsius, några bars och ett ryggbälte. Tror vi ska ta celsiusen redan imorgon då vi ska upp tidigt. (Tidigt i min värld.. halv 9). För övrigt har det varit en härlig dag men jag längtar redan till ledigheten. 5 dagar kvar.. 
 
Bjuder på en instagrambild
Heter Caloriine där, följ mig vettja ^^




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?