En härlig söndag
DATUM: 2013-01-06 | TID: 17:00:11 | KATEGORI: Vardagligt

Tjaaa. Kom hem för en stund sen och nu kokar jag korv och broccoli. Får bli dagens middag. Dåligt med inspiration idag ^^ Min dag började med en mysfrukost med min älskade i vanlig ordning sen mötte jag upp Mikaela för en promenad runt sjön. Därefter följde jag med henne hem. Drack te och tog det lugnt. Riktigt härligt. Fick även med mig en påse med kläder hem som hon rensat ur, + ett par skor. Glad Caroline :) Nu blir det middag och ett avsnitt av Gossip Girl! Ikväll vankas träning, härligt!
 

♥ SKRIVET AV Malin Jenny Westman - 1+1 = 3

Sv; jo visst är det härligt...men jag är sjukt frustrerad över att jag inte kan göra något! Imorgon får jag inte lyfta en lådjävel....Har fått något knepigt kontrollbehov på senaste tiden så om jag kunde så skulle jag flytta allt själv xD

DATUM: 2013-01-06 | TID: 19:43:23
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?