En torsdag i januari
DATUM: 2013-01-10 | TID: 16:55:51 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Härligt med torsdag! Min dag började med att en tjej kom och köpte min jacka för hela 250:-. Blev så chockad när det ökade så pass mycket från 100:- ^^ Cash är alltid trevligt. Efter det åt jag och P lite frukost sen for vi ut på köpingen. Blev bla ett ljus på dollar. Efter att pojkvän åkt iväg så åt jag en pannkaka till lunch sen var jag och J på köpingen. Blev två söta äggkoppar på kardemumma och en fin skål. (Kommer bilder imorgon hihi) sen vidare på bolaget åt morfar sen coop för diverse mat. Är riktigt trött så hoppas kvällen går fort. Är på jobbet nu nämligen. Blev förresten riktigt glad över att Netflix uppdaterat med många nya filmer och serier. Nu har jag börjat se Förhäxad. Ihihihi. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?