Wednesday
DATUM: 2013-01-30 | TID: 17:06:10 | KATEGORI: Ätbart

Det är en tröttis som sitter på jobbet just nu. Vi såg filmen Terminator igår när jag kom hem så vi la oss inte förrän halv 3 nångång. Då hade jag sovit ett tag i soffan också :3 Hann nog inte mer än lägga huvudet på kudden innan jag somnade igen. Klev upp vid 12 och åt frukost sen var jag iväg och köpte två ljuslyktor som jag vann via facebook. Därefter var jag på af. Var inskriven där på 25% eftersom jag jobbar 75% men då det gått 3 månader så måste jag tydligen ha en praktik på 25% vilket inte går så då tog jag bort min plats på akassan. Drygt. Efter det gjorde vi proteinbars och jaa, sen var det bara att kila till jobbet. Slänge ihop en jordgubbssmoothie också som jag ska dricka om en stund ^^ Nomnomnom..
 
Inspirationsbilder från weheartit




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?