Bästa frullen
DATUM: 2013-03-17 | TID: 16:38:49 | KATEGORI: Ätbart

Hej! Jag kom hem för en stund sen efter lite firande hos familjen. Fick både kladdkaka och nudlar och nu mår magen sådär sockerdåligt igen. Imorgon kör vi strikt igen. Socker i all ära alltså men fan va dålig jag blir varje gång.. Igår köpte vi oss smågodis och efter en liten stund mådde jag så illa att jag trodde jag skulle kräkas. Låg i soffan och kände igen känslan man får tidigt på morgonen efter att man druckit alkohol. Bara snurrandet som fattades. Nåja. Vi ställde ingen klocka imorse utan vaknade vid halv 11 något utvilad ^^ Mumsfrukost på det sen for jag till familjen. Ska snart ta tag i diskberget sen ska vi tillaga tacos. Blir det och mys ikväll. Härligt avslut på veckan! ♥ I alla fall, upptäckte till min glädje igår att det på coop finns salami gjort på kalkonkött. Lyckan var alltså total imorse då jag på min riskaka fick både gethårdost och kalkonsalami. NOM!!!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?