Ny vecka, nya tag!
DATUM: 2013-03-18 | TID: 17:29:04 | KATEGORI: New in

Halloj! Måndag idag vilket innebär ny vecka, nya utmaningar, nya mål och ny god mat att se fram emot. Jag jobbar idag och imorgon sen är jag ledig i nästan en vecka. Hur underbart?! Har planerat in en massa god mat som vi ska tillaga och äta, samt en massa träning! Tänkte även ta mig en tur runt sjön, himla längesen nu. Wiiee. Är väl även inplanerat att gå med snöskor med pojkvännen. Är lite nervös, känns som att det kommer bli jobbigt. Men himla mysigt också, och att ta med nyttigt fika är ju en självklarhet ^^ Anyway. Nu är det dags att lägga ut lite mer kläder via fb. Rensa rensa rensa..
 
En träningspåse som jag köpte på stadium när vi var i sthlm. Älskar färgerna!
Denna tröja/jacka köpte jag igår på gamla baslivs. Me like!

♥ SKRIVET AV Emily

ååh vad lyx med ledighet xD

DATUM: 2013-03-18 | TID: 17:42:53
BLOGG/HEMSIDA: http://syntheticdarkness.blogg.no
♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh himla fin jacka! :)

SV: Haha ja fast vi kände ju inte heller något, vi bara hörde.. Hade varit lite häftigt om det hade skakat lite! ;P

Ja kanske det! Tror jag har ett möta med AF på onsdag men en promenad kanske hinns med ändå :P

DATUM: 2013-03-18 | TID: 21:24:08
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?