# new in
DATUM: 2014-08-26 | TID: 18:39:47 | KATEGORI: New in

Hello. Skönt att arbetsdagen är över! Jag ska strax göra i ordning grekisk sallad (en favorit här hemma som ni kanske märkt ^^) till middag och till det blir det ett avsnitt av The Last Ship : ) Efter jobbet var jag ut på köpingen på en liten shoppingrunda. Himla smidigt att jag har presentkort på Fifty och än finns det pengar kvar på det ^^
 
Blondinbellas torrschampo, har läst mycket bra om den! | En vinröd (mörkare än på bilden) tröja från Only med knappar bak
Ekologiskt pålägg | Rostade kokoschips, också ekologiska
 

♥ SKRIVET AV Lillan & Jag

Sv; jaa :D dom har ju en MASSA fint på bokhandeln nu! Och man måste ju ta chansen när man får den..är ju inte i behov av ett pennfodral annars så ^^ Men nu måste jag ju ha med mig en massa pennor med mera så!

DATUM: 2014-08-26 | TID: 19:12:16
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?