# bra dag
DATUM: 2014-02-01 | TID: 23:12:38 | KATEGORI: Ätbart

TJAAA! Vilken bra lördag jag har haft! Startade med en härlig sovmorgon och så brunch på det. (Åt kokosplättar, ägg och smoothie, mums!) Har även rensat och torkat kylen, slängt skräp och handlat. Till middag åt vi rester sen igår, tacos. Utan tortilla denna gång och det var minst lika gott det med : ) Ett träningspass har vi hunnit med också. Dock glömde jag träningsbh:n så det såg ju lite roligt ut ^^ Tur vi är ensam på det gymmet ; ) Ikväll har jag umgåtts med Anna-Maria. Vi åt äppelkaka och drack te och ba myste. Nu är jag en tröttis men tänkte mysa ner mig under Hello Kitty filten och kika lite på Greys tills pojkvän kommer hem ^^ BRA LÖRDAG!!
 
PWO innan träning
Supersmarrig äppelpepparkaka
Recept från bakasockerfritt : )




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?